10 - 1 - 15

Som ni ser så håller jag på att fixa min design helt och hållet, har hållt på hela dagen och är inte på långa vägar klar. För det första så ska menyn ligga till vänster, menyn är inte klar. Men vad tycker ni om den hittills ? lite mer stilren nu.. Jag gillar den jätte mycket men som sagt, är inte klar än.. Tålamod tålamod..

I övrigt känner jag mig inte sådär jätte kry. Mår illa hela tiden och blir yr bara jag ställer mig upp. Så jag har inte kunnat göra det jag velat idag utan har mest suttit :( skittråkigt! Måste bita ihop nu för jag måste ta Mexx på en promenad. Hoppas på att man mår bättre efter det.. Vill inte vara sittandes hela dagen ju.

Åhh det är så vackert ute, speciellt när det är frost på träden, man får en sagolik känsla :D Nä nu måste jag ta ut Mexx på en promenad, sedan ska jag fortsätta jobba med min design..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0