10 - 1 - 14

God Morgon!

Idag blev det en riktig lång promenad med Mexx, kom precis hem och ska snart göra tre äggmackor. Bokade även precis bio för mig och älskling på lördag kväll. Så det ska bli riktigt mysigt, älskar att gå på bio och det var ett tag sedan.. Vi ska se luftslottet som sprängdes, de två första filmerna var riktigt bra så jag har stora förhoppningar om denna.

Idag har jag riktigt ont i kroppen sen vurpan igår, och jag som ville komma igång med träningen nu igen men känner att jag har för ont, speciellt i nacken nu också.. Suck! Men men, får nöja mig med långa promenader med Mexx så länge.. Sen blir det hårdträning igen. Vill ha den perfekta kroppen till sommaren. Sen när man ska ut och resa med :D Soooola och bada med Pinja Colada, haha vet inte riktigt hur det stavas..


Nu kurrar magen för fullt. Vi hörs mer efter frukosten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0