10 - 1 - 12

God morgon!

Somnade jätte tidigt igår så det blev många timmars sömn i natt, somnade efter Spårlöst. Intressant program som nästan alltid slutar med att jag får tårar, är rätt så känslig av mig. Om jag var adopterad skulle jag också sökt upp mina biologiska föräldrar för att veta var jag kommer ifrån. 

Igår blev det inte så mycket bloggande, var med Tina hela dagen och efter det så åkte älskling och jag och handlade, bl.a mat till Mexx från djuraffären, passade på att skämma bort honom lite extra så han fick både grisknorrar och dentalsticks. Han blev så glad så.. Precis när jag skrev att älskling och jag var och handlade så ringde han, hehe, lite roligt, men har man varit tillsammans så länge så kan man nästan läsa varandras tankar ;) sötnos! Han är min andra halva helt enkelt!

Kom hem för en stund sedan med Mexx. Har även pratat med familjen i Thailand, pratade med lillsyrran och hon fick tydligen tårar av att höra min röst, gullungen, hon berättade att hon har lekt med apor och badat en massa, hon är en riktig fisk i vattnet. Längtar tills jag sitter där på Arlanda och väntar på dom. Mexx fick "prata" med mamma han med och även med mina brorsor, nu är han lite deppig :(

Nu ska jag äta frulle, blir mer uppdatering sen!


Kommentarer
Postat av: saom

Guuud vilken söt hund!

2010-01-13 @ 14:02:05
URL: http://alskadedumburk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0