Vill inte att ni ska härma mig liksom, hallåååå ;)

När man väl stoppar ner handen i godispåsen kan man inte sluta äta. Det är ju så gott och ignorerar magen totalt när den säger att nu räcker det. Förutom godis så köpte jag för en gångs skull chips och dipp så det blir riktigt party här ikväll med massor med gotta.

 

Här kommer fler bilder på dagens outfit och jag tänker INTE berätta vart kläderna kommer ifrån, jag vill ju inte att ni ska härma mig liksom, hallåååå. Nä jag skojade bara ;) Pälsen är från Bikbok (fejk) väskan är köpt i Thailand som alla mina andra 12 väskor, skorna är köpta i USA (märket emu) och byxorna är från Vero Moda. En salig blandning med andra ord, från alla världens hörn vilket jag gillar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0