Du&jag

2008 Thailand

 

Om några månader firar jag och min pojkvän fem år tillsammans och två år som förlovade. Vilka underbara år vi har haft och fler ska det bli. Åtta år har jag känt denna fina människa som jag nu delar ett liv med.


Det viktigaste för att ett förhållande ska fungera är att vara öppna och ärliga för varandra redan från början. Att man vågar vara sig själv. Sen är det tusen andra saker som också är viktiga såklart. Man ska ha samma intressen, självklart inte till punkt och pricka, jag skulle aldrig tex kunna vara tillsammans med någon som inte gillar att resa då det är ett STORT intresse för mig. Det skulle inte fungera. Det finns inget härligare än att vara utomlands med sin kärlek och bara njuta av livet tillsammans ♥ ♥

 

Du ger mig en sådan trygghet i både mig själv och annars också. Du är värd det bästa ♥

 

You are the love of my life

 

Jag Älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0