15e februari 2010

Har inte varit på humör att blogga tidigare, känner att jag måste få ut lite aggressioner, är så trött på vissa människor. Jag hatar falskhet, skitsnack och att bli sårad. Nu räcker det, jag vill inte ha sånt i mitt liv... Jag orkar inte bli sårad om och om igen :( Det gör ont!!!!!!!


Nog om det, idag har jag varit på gymmet och tränat armar,ben och mage. Tyvärr var det en skolklass där så det var rätt så mycket folk. Men träningen annars gick bra, började med att cykla i 40 minuter för att sedan träna mage och avslutade med rodd. Jag ska boka tid med en personlig tränare någon dag också så att jag får lite tips. Nästa vecka ska jag prova på någon aktivitet tänkte jag, dans finns ju och street har jag alltid velat prova så det blir det nog :D vill köpa nya träningskläder med, gillar inte dom jag har.


Efter träningen kollade jag på min brorsa när han tränade med hockeylaget innan jag begav mig hem och gjorde en stor tonfisksallad. Mumsigt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0