Pictures

Har precis stoppat in klyftpotatisen i ugnen, ska snart ställa mig och steka kycklingfärsbiffar, är riktigt hungrig nu. Synd att potatis tar lång tid i ugnen, men då hinner jag duscha och fixa mig lite inför kvällen, smörja in mig med bus och även ldb lotion som doftar choklad, Aaahh luktar så gott!

 

Vad ska ni äta för smaskigt till middag då ?


Här är tre bilder, första är när jag är redo för party, den andra är morgonen därpå, alltså morgonfrilla och gårdagens smink ( man orkar ju inte tvätta av sig det när man kommer hem så sent ) och den sista är när man är nyduschad och redo för en ny dag.. Shit vad mina ögon är mörka på sista bilden. Har ljusblåa ögon som ni kanske ser.




Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Du är fin på ala bilderna:)



Svar: ja och jag älskar halsbandet;P



/E

2010-02-11 @ 19:51:21
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0