Odd Molly

När det kommer till att köpa kläder har jag alltid kört på det billiga alternativen för att jag tänker ju mer destu bättre och oftast är det kläder jag tröttnar på rätt så fort, baskläder kan vara helt okej men man vill ändå ha något som piffar upp lite extra och oftast kostar det lite mer då. Ett märke jag gillat hur länge som helst är Odd Molly. Jag älskar deras "söta" stil men varje gång jag går in i den affären vänder jag på klacken och går igen för att det är rätt så dyrt, knappast i närheten av det jag lägger på kläder, MEN samtidigt tjänar man på att köpa något man verkligen gillar eller hur, för då kommer det att användas flitigt och inte bara ligga där längst in i garderoben. Då köper jag hellre ett plagg i månaden som jag verkligen gillar än att köpa fem halvsnygga plagg som man ändå bara tröttnar på direkt.

 

Dessa söta plagg finns på OddMolly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0