Destination Unknown

Har varit borta hela dagen på lite möten och efter det åkte jag till apoteket, har kronisk bihåleinflammation vilket irriterar halsen och näsan väldigt mycket, trycket i huvudet är skitjobbigt sedan är jag opererad i halsen,näsan och gomen vilket det bidrar till jobbig irritation så nu har jag inhandlat en sk näsdusch så jag ska snart testa den och hoppas på ett under. Försöker bita ihop tills jag får min tid hos ÖNH läkaren vilket tyvärr dröjer, suck. Men borde få tid snart, vill absolut inte vara tvungen att genomgå en operation till. Men får tänka positivt :) Jag vill säga att jag ångrar min operation där (opererade för att få lättare att andas kort sagt) men samtidigt orkar jag inte slösa tid på att ångra något jag redan gjort, kan ändå inte få det ogjort, får göra det bästa av situationen helt enkelt..


Har varit hos mamsen en stund idag. Umgicks med syskonen, med bla att spela på brors synth, åhhh vad jag älskar att spela, önskar att jag ägde ett riktigt piano, har varit min dröm länge, älska att spela. Så himla underbart att trycka ner fingrarna på tangenterna och höra den vackra musiken, härligt! Mina brorsor har införskaffat sig egna familjemedlemmar av form av två dvärghamstrar och så hade min ena brorsa ställt ner buren på golvet (stängd off course) och när jag kom in på rummet så satt Mexx (familjens hund) och var helt facinerad av denna söta varelse. Han satt där hur länge som helst, minst en timme, gulligt. Tyvärr glömde jag kameran så det blev inga bilder idag :(


Ska snart hoppa in i duschen, krypa ner i pjyamas och mysa i soffan innan jag ska gå och lägga mig, blir tidigt för min del då jag ska upp halv sex imorgon, Zzzzz. Har laddat upp med resgodis och festis så att jag ska klara mig på bilresan. Destination Unknown...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0