8 februari 2010

God morgon


Då var det dags för en ny vecka som börjar med att ta tag i allt man inte ville göra i helgen såsom städa, tvätta och skura. Har en hel hög med kläder som måste tvättas, nästan så att jag är sugen på att gå till tvättstugan och fixa allt på en gång, men det är jag för lat för, samtidigt som att jag tycker att det är lite äckligt att tvätta i tvättstugan. Så jag håller mig till min egen.


Har kollat på filmen The Ugly Truth med Katerine Heigl i huvudrollen, åhhh vad jag älskade hennes outfits i filmen. Hittade inga bra bilder på dom på google men dom var väldigt stilrena, eleganta och snygga. Smala skärp i midjan som faktiskt var jättesnyggt, så det ska jag köpa helt klart. Hennes outfits fick mig att vilja ändra om i nästan hela min garderob, så nu är det dags för en ny Niki med en ny stil, en mer sofistikerad stil. Tycker det är sexigt med sk "finkläder". Sånt ska jag satsa på från och med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0