4 februari 2010

Hallå mina underbara läsare ♥

Har varit helt slut idag och sovit i stort sett hela dagen vilket inte är speciellt kul men jag behövde det. Jag har någon oidentifierad blödning i kroppen som dom inte hittat orsaken till vilket jag tror gör att jag blir såhär dödstrött helt plötsligt, inte är man snygg heller, vit som ett lakan. Detta är verkligen skiiiiiiiiiiiiiiiiitjobbigt.


Nog med gnällande, men det var iaf orsaken till att jag inte orkat blogga tidigare. Vi fick strömavbrott nyss och jag var orolig att det skulle hålla i sig ett bra tag, men har bunkrat upp med ett stort lass värmeljus. Men efter fem minuter kom strömmen tillbaka vilket var skönt, ska ändå tända lite ljus nu innan det blir mörkt, inge kul om det händer igen och det blir helt kolsvart hemma. Shit vad låst man blir utan ström.


Det snöar igen och är kallt så jag skulle inte bli förvånad om strömmen går igen. Dags att tända lite ljus.


Här vill jag vara nu, eller ja, iaf i värmen...


Kommentarer
Postat av: Jen

Men fy, det låter inte bra alls. Min blödning är knät så jag vet iallafall var den är. Kram

2010-02-04 @ 15:49:18
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0