22a februari 2010

Som ni kanske förstår så är jag fortfarande sjuk. Min näsa är helt förstörd :( Buhuu. Har försökt fixa lite här hemma men yrseln hindrade mig, hann iaf slänga in två högar med tvätt i maskinen. Har kollat på The Vampire Diaries hela morgonen och jag måste bara säga att JAG ÄR FAST, underbar serie. Finns att se på tv6play. Längtar tills nästa avsnitt kommer ut. Ni som gillar Twilight kommer älska denna. Är inte True Blood en liknande serie eller har jag helt fel?


Vilka serier följer ni?


Det är så typiskt att det alltid ska bli fint väder ute när man är sjuk. Är himla sugen på att gå ner till gymmet men jag får helt enkelt hålla mig till jag är frisk. Inge kul att vara ensam hemma när man är sjuk, ingen pojkvän som kan pyssla om mig :( nä nu ska jag bli frisk så det så. Ska göra lite citronvatten nu. Yummi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0