18e februari 2010

God morgon


Ledsen för dålig uppdatering igår men jag hade helt enkelt inte tid. Jag spenderade hela dagen med mamma igår. Vi började dagen med att åka runt i olika affärer och kikade. Fick lite saker av mamsen som jag snart ska visa. Vi var i väg i stort sett hela dagen innan vi begav oss hemåt. Stannade på middag där och till efterrätt blev det ytterligare en semla för min del. Vid halv sjutiden åkte vi till gymmet och körde ett pass på en timme. Vi provade på de mesta, så jag har tränat varenda muskel i kroppen. Känns riktigt bra. Har redan tränat tre dagar denna vecka men nu måste jag ta det lugnt, vaknade av att jag har ont i halsen imorse, så typiskt.


Idag ska jag storstäda och fixa här hemma hela dagen. Ska även gå igenom alla skåpen och städa där. Men tänkte visa lite bilder från gårdagen först och lite inköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0