12 februari 2010

God morgon fredag


Härligt med fredag. Tycker veckorna går lite för fort nu, känns som att det är fredag mer eller mindre varje dag. Ska snart ställa mig och göra lite gröt, är helt slut idag, har sovit jättedåligt för jag har haft två katter som har dampat runt hela natten, vet inte vad dom höll på med, dom har vänt lite på dygnet känns det som, och vad tror ni dom gör nu, SOVER såklart, jävla katter säger jag bara. Ska störa dom snart. Mohaha, ska såklart hämnas ;) Inte kan man vara arg på dom en längre stund, de är ju så söta. MEN jobbiga ibland. ZzzzZzzzz. Gick upp tidigt iaf, så jag har redan varit vaken i två timmar.


Ska snart iväg och handla gott till ikväll. Vi ska äta tacos vilket ska bli mumsigt. En stor godispåse kommer slinka ner i korgen med ;) massor med choklad.


Funderar på om jag ska följa med familjen och bada idag också, men jag vet inte. Känner mig fortfarande inte helt kry, har ju börjat träna ändå. Det värsta är att jag tror mitt hjärta har svårt att återhämta sig efter träning. Den slår liksom konstiga slag och känns konstigt. Hmm funderar på om jag ska göra ett arbetstest eller inte. Kanske bara är min vardagliga stress som sätter sina spår. Någon mer som tränar och känner av det i hjärtat? läskigt är det iaf.
Om jag följer med och badar blir det nog bara slapp i bubbelpoolen för min del. Men något mer som hindrar mig från att bada är det förbannade smutsiga golvet vid duscharna. BLÄ. Jag klarar inte av att duscha där för att det är så skitigt. Okej jag har bacillskräck också när det gäller sånt så det är väl inte sådär JÄTTE skitigt, men iaf. Strålarna är svaga också så man får stå i en evighet och tvätta håret. Sen klampar vissa in med skor i omklädningsrummet så där är det inte heller så fräscht. Så när jag gymmar går jag alltid hem och duschar. Eller så kan man alltid köpa strumpor som man badar i så slipper man oroa sig för skitiga golv. Det var en bra lösning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0