1 februari 2010

God morgon!

Har precis kommit in från en promenad med Mexx och jag måste ärligt talat säga att jag har tröttnat lite på att bo i Sverige, visst det är ett tryggt och bra land, men vädret suger. När det väl är sommar så regnar det ändå bara. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att flytta utomlands, om svensk standard ingår. Fast å andra sidan är det skönt med väklande klimat. Men då kan det vara minst +20 grader som kallast, vintern och hösten går bort. Sommaren ska slippa alla regniga dagar. Då skulle jag trivas lite bättre i detta land.

 

Just nu är jag sugen på att fly detta land i någon månad och bara njuta av livet och samla krafter. Mauritsius har jag länge velat åka till. Rena paradiset ju. Var inne på Fritidsresor och blev glad över att dom hade resor dit. By by Sverige och HELO Mauritsius :D

 

Jag vill dit ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0