11 augusti 2010

Go kväll


Igår kom våran vänner med deras bebis. Var första gången vi träffade henne och jag blev gråtfärdig, SÅ SÖT! Självklart höll jag henne och blev helt såld, nu vill jag ha en bebis. Vilken liten gullunge. Idag på eftermiddagen gick vi alla runt i forum och kikade. Blev bara ett köp för min del, ett linne men hittade skitsnygga byxor på Zara men självklart hade dom inte min storlek, FAN :( Efteråt blev det donken till lunch är galen i deras kyckling, både nuggets och mc chicken. Mums! Har dom kvar ceasarsalladen? hmm länge sedan jag åt den, nästa gång får det bli det. Om dom har kvar dom vill säga..


Sedan begav vi oss vidare till affären för att köpa mat. Ska grilla ikväll, mysa och umgås. Ska bli trevligt, själv var jag sugen på kycklinggratäng som nu står i ugnen och gratineras.

vad ska ni själva hitta på denna härliga onsdag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0