6e april 2010

God morgon


Har sovit jättebra i natt vilken var behövligt. Ska fixa lite här hemma innan jag ska iväg till läkaren och sedan ska jag träffa min syster i stan. Hon är på besök här i tre dagar (bor annars i hälsingland). Så det ska bli jättekul :D hon tog med sig solen, strålande solsken, hoppas att det håller i sig hela dagen :) Vågar inte riktigt sätta på mig högklackat idag då jag inte har så stor lust att frysa om fossingarna så jag får nog köra på uggsen. Hmmm vad ska man ha för kläder då ? ha ha, vilka bekymmer jag har!


Skulle vilja ta en stund på gymmet innan jag ska iväg men min förkylning släpper inte och jag vill inte göra den värre.. Länge sedan jag var där nu! Jag ger denna förkylning en dag till så imorgon SKA jag gå till gymmet så det så ;)


Vad ska ni hitta på idag då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0