svar

Första du gör på morgonen: tänder en rökelse och tar en dusch!
Frukost: Fil med all bran
Färg: Lila men på kläder vit och svart (neutrala färger)
Mat: Lax med potatis och avocadosås
Kamera: En canon systemkamera och en pentax
Skor: tygskor och uggs även högklackar. En blandning helt enkelt.
Dricker: Vatten och ramlösa
Beroende: Träning har blivit ett nytt beroende. Beroende av nära och kära med ;) he he
Semester: THAILAND eller Grekland
Önskar mig: resa och massor med pengar ;)
Borde: Resa mer..He he!
Vill: -
Värsta som finns: oärliga människor, falskhet! Otrohet!
Drink: Nått alkoholfritt ;)
Hemlighet: Har en del :)
Dåld talang: har väl inga dålda, klart jag visar mina talanger ;) hi hi
Rädd för: åka hiss, värsta som finns. Eller att vara instängd över huvud taget. flyga!
Mobil: Sony Ericsson
Personliget: bjuder på mig själv, omtänksam, ärlig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0