1a april 2010

God morgon


Har precis städat klart här hemma och tänt lite ljus så nu luktar det nybakade bullar här hemma (doftljus från ikea som luktar kladdkaka, kanelbullar och kakor ) Man blir lite sugen på att baka något smarrigt till påskhelgen.får se om jag orkar ställa mig och laga något smarrigt. Kladdkakemuffins kanske, min specialare!  Ska snart göra mig en kycklingsallad och vänta på att älskling kommer hem från jobbet. Ska iväg och handla lite till påskhelgen, massor med godis och några påskägg också såklart, får se om det kommer förbi någon påskkärring här i år. Förra året kom det en. Ho ho ! Undra om jag ska klä ut mig och gå och knacka dörr, då slipper jag kanske köpa godis.? Ha Ha! låter som en bra idé ;)


Högtider är verkligen något speciellt och fint och jag är glad över att dom finns året om! Jag hoppas att ALLA för en lika fin påskhelg som jag kommer att ha. Ta hand om varandra



Ps första april idag, har redan lurat bästis MOHAHAHAHA ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0