Tjohooo

Inget program får mig att skratta lika mycket som "Ballar av stål" Ha ha, morsan är så himla rolig, eller alla är iof roliga på olika sätt. Åh vad jag älskar det programmet :D Så varje söndag mellan klockan 21.00-22.00 så är det varning för skrattanfall hemma hos oss.

 

Ska snart lägga mig i sängen, ska se filmen The Contract på fyran och efter det  blir det många timmars sömn. Kroppen måste ta igen sig lite känner jag. Har blivit dåligt med sömn på sistonde. Imorgon blir det en sväng till Nacka forum troligtvis. Hela veckan är i stort sett fullbokad för min del.

 

Bjuder på två bilder från gårdagen. Hatar mina jeansleggins från GT, man får häng hela tiden. Hmm dags att leta "vanliga" jeans nu. Det är få jeansleggins som är sköna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0