Min statistik stiger :)

Kollade precis min statistik här på bloggen och blev glatt överaskad. Dubbelt så många läsare än vad jag brukar ha, alltid trevligt! Får så himla fina kommentarer av folk där ute, Blir så glad. Ska godkänna dom så fort jag kan.. Förstår mig inte på människor som måste kommentera andras utseende på ett negativt sett eller vara allmänt elaka. Det är ändå insidan som räknas i slutändan ändå ♥

 

Pån tal om nått annat. Sitter fortfarande och kollar på matchen, förlängning nu. Håller tummarna hårt för dif. En riktigt spännande och nervkittlande match!!

 

Vi hörs imorgon! Sov så gott fina människor :)

 


Kommentarer
Postat av: Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

2010-04-21 @ 22:22:04
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0