Lilla My frisyren

Sitter här med ögonen i kors, ja nästan iaf! Blev inte mycket till sömn i natt då älskling kom hem sent från hockeyn. Riktigt spännande match så jag satt här och skrek och hoppade i min ensamhet. På senare tid har jag blivit riktigt sportintresserad, speciellt fotboll och hockey. Ni ska bara se hur det ser ut här hemma när båda kollar på en match samtidigt och vrålar, ställer sig upp och hoppar o allt. Hehe! Riktig rolig syn kan jag tänka mig. Men som sagt, blev dock inte mycket till sova i natt. Så jag är skittrött och ska snart lägga mig i sängen och kolla på tv4 fakta.

 

på tal om något helt annat. när det kommer till "frisyrer" är min favoritfrisyr lilla my frisyren som jag kallar den, en slarvig tofft mitt på huvudet. En annan frsyr jag ofta har när jag har utsläppt är att , hmm  hur ska jag förklara det, tar "luggen" och lägger den lite snett samtidigt som jag gör så att den står lite, ässh kan inte förklara, får visa någon dag helt enkelt.

 

NATTI!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0