Kom inte på någon rubrik!!!

Har precis lagt över alla mina bilder som jag tog i går på syster och mig. Hittade bara några enstaka seriösa bilder dock, bjuder på dom roliga bilderna lite senare. När vi var i gallerian såg vi Tyra och Bella som spelade in för sitt program Bella&Tyra Show, de intervjuade en tjej, vet inte vem det var men det visar väl sig. Det var hur mycket folk som helst i stan. Länge sedan det var såååååååå mycket. Men det har väl med att gör att det är påsklov antar jag. Förstår att det var lite chockartat för min syster, jag menar, i hälsingland är det inte direkt såhär mycket människor. Ha Ha! Nä ska inte retas. Dom bygger om mycket i stan också, det blir väl spårvagnar där snart antar jag, räls bygger dom iaf så. Jajja! Ska fixa mig nu...

 

Här är en bild från hotellrummet

Vi i gallerian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0