Hemma hos mamma

Sitter hemma hos mamma nu, har precis hjälpt till att förbereda middagen. Ställde mig och skalade alla potäter (hatar att skala) och det var inte lite heller. Till middag blir det grillat med potatis i ugn, sås och sallad. En mumsig söndagsmiddag. Vi ska grilla både det ena och det andra, lax, kyckling och revbensspjäll. Grillat är helt klart godast, som tur är grillar min familj året om ;) längtar tills man kan sitta ute och äta och när man känner doften av grillat, underbart! Måste tipsa er om min favoriträtt, grillad lax i knyte, MUMSFILLIBABBA!


Ska ta med Mexx på en långpromenad i det härliga vädret nu tänkte jag, fota lite och så. Måste passa på när solen är uppe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0