Hemma från läkaren!

Kom precis hem från läkaren, fick veta att jag har astma i de övre luftvägarna, alltså i näsan. Inte nog med det, jag har kronisk bihåleinflammation med. Haleluja, Hmm! Tydligen är astma i näsan mer svårbehandlad än en vanlig astma som sitter längre ner, i lungorna. Men det säger sig själv, näsan är mer lättillgänglig för massa skit så. Jajja får se det positivt ändå, fick iaf en diagnos så nu är det lättare att göra något åt det :) Jag fick astman av den operationen jag gjorde 2007 i halsen och gomen. Den operationen störde slemhinnorna så. Men ska inte klaga över något som redan är gjort. Operationen jag gjorde 2009 gjorde det iaf lite bättre så det är jag jätteglad över. Men lite ironiskt är att jag opererade så att jag skulle få lättare att andas m.m. En stor operation i både gomen och halsen. Men det gjorde det bara värre. Som sagt, har gjort den, kan inte få det ogjort utan nu får jag bara se framåt och behandla det jag kan behandla :)


Min kära sambo kom precis hem så nu blir det mys, undra vad man ska laga för smarrigt till middag då ? Vad ska ni äta?


Hörs om en stund...




Kommentarer
Postat av: Ajdinsmamma

Har du lust att hjälpa mig?

Klicka på länken nedan och rösta på min son. Efter det går du in på min blogg, anmäler att du har röstat så tävlar du om en skönhetsgoodiebag värt 1000:-



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=28849&_ad_is_verified=y&sms_ss=email

2010-04-22 @ 14:52:15
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0