Hemligheten bakom mitt hår ;)

Får många kommentarer om mitt långa hår. Hittade dock ingen bild på hela mitt hår så jag får be min kära sambo hjälpa mig att fota det när han kommer hem. Men iaf! För det första så är det 100% äkta, inget löshår här inte. Vill jag verkligen avslöja min lilla hemlighet? hmm okej då, bara för att ni är så söta. Hemligheten bakom mitt långa hår är..... JAG KLIPPER MIG INTE. Inte ofta iaf! Kommer inte ihåg när jag var hos frissan sist. Minst 1-2 år sedan. Tycker inte att man behöver gå och klippa sig varje månad så som dom rekomenderar. Tror mycket handlar om att de vill att man ska klippa sig så ofta bara för att tjäna pengar, ho ho! Nä men vissa har behov av att klippa sig ofta, andra inte. Har lite slitna toppar som jag kanske borde klippa bort. Har lite frisörskräck då jag ALDRIG blir nöjd där, aldrig, jag har ALDRIG kommit från frisören med glädje.. Blir alltid bara fel ändå. Jag försöker ta hand om mitt hår själv så mycket det går. Använder alltid leave-in produkter efter att jag har tvättat håret. Försöker hålla mig till att tvätta det varannan dag och har det utsläppt för det mesta.. Jag är väldigt tacksam över mitt hår. Att de fortfarande växer och är i bra kvallitet fast jag har färgat som en galning förut. Har fortfarande kvar gammal färg i halva håret därav ljusskillnaden.. Mitt hår sträcker sig precis ovanför naveln..

Mitt tips för att få långt år!

* Gå inte till frisören, ho ho. Skämtåsido!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0