Härligt väder

Fan vad skönt det var att träna idag. körde på hårt med allt möjligt, fick ha gymmet en halvtimme för mig själv också så det var lite extra skönt. Men är man en kändis så är man, skämtåsido!! Orkade med crosstrainen mer än vad jag brukar så nu känner man att man börjar bygga upp lite kondition. Imorgon är det dags igen.


Vädret har varit underbart idag så det blev en stund i solstolen med. Jättevarmt och skönt! Hoppas att vädret är lika fint imorgon, funderar på att ta cykeln på en längre åktur än bara fram och tillbaka från gymmet.. Det behöver både den och jag. Det skulle även vara mysigt att ta en långpromenad på djurgårn. Så himla fint där. Perfekt ställe att åka till om man har hund också..



Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag vill också hitta motivationen! HJÄLP MIG :(<3

2010-04-27 @ 19:43:27
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0