Förbannad!!!!!!!

Första dagen på gymmet denna vecka och jag känner mig redan lite krasslig. Så imorgon blir det troligen inget gym, men hoppas på att man hinner kurera sig till imorgon iaf, vill verkligen till gymmet ju. Har blivit en riktig tränings narkoman. Så härligt att se musklerna arbeta och känslan man har efteråt. Men när man tränar måste man även äta rätt och det har jag nog inte gjort. Rätt mat så har jag ätit men inte fått i mig riktigt allt man ska. C vitamin är viktigt så imorgon blir det att inhandla både citroner och apelsiner.


Ska kolla gruppträningsschemat och se när de har yoga, är så nyfiken på att testa det. Det är något jag absolut kommer att göra när storken har varit på besök (alltså när jag blir gravid, om jag inte redan är det ;) hoho ) på tal om gravilitet, något som gör mig FLYFÖRBANNAD är när gravida RÖKER. Vad fan tänker de med fattar dom inte att de även skadar sina barn?? seriöst, hur kan man vara så jävla egoistisk. Kommer ihåg när programmet Unga mödrar gick, nästan varje jävla gravid rökte då, ursäkta språket men blir så förbannad....Tragiskt...... SUCK!!!!!!!!!! Då tänker man på sig själv i första hand..... !!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

asså du tränar ju mer än jag! ;)



Jag hatar att se föräldrar ihuvudtaget röka nära sina barn, så jävla repektlöst!

2010-04-28 @ 08:25:46
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0