Bebis på g? snart så :)

När jag var hos gynekologen i går så kom det en gravid kvinna. Hon var så fin, gravida kvinnor utstrålar något vackert och det fick mig att längta ännu mer till jag blir gravid. Få den där magen och utstråla glädje och ett inre lugn. Kunde inte sluta le när jag satt där och tänkte för mig själv. Stöter ofta på nyblivna föräldrar i badhuset. Vill också ha en bebis och gå på babysim med. Har varit på sånt tidigare och det är en häftig upplevelse att få se det lilla miraklet bada. Många säger att man blir begränsad i livet med en bebis, jag säger tvärtom, livet blir mer händelserik m.m. Man får en till att leva livet med ♥ En till att upptäcka saker med. Visa denne världen  :)

 

JAG LÄNGTAR ♥

 


Dagens mysoutfit :)



Kommentarer
Postat av: Nanne

Du kommer bli en underbar mamma, mycket bra skrivet av dig.kram Nanne

2010-04-21 @ 19:01:05
URL: http://annelie-alltblandat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0