7e april 2010

God morgon

 

Idag har jag lite ärenden att uträtta innan jag ska ta tag i "monte everest" (min smutstvätt) som är jättestor. Har verkligen inte haft lust att tvätta sedan förra veckan. Ville inte göra sånt under påskhelgen och om man är som jag, byter kläder varje dag så blir det en hel del smuts rätt fort. Sen ska alla mattor i lägenheten också tvättas. Borde boka tvättstugan men det är jag för lat för. Får tvätta hemma i den tid det tar.

 

Ska nog premiärcykla min nya cykel idag :D wääj. Undra hur det går, har inte cyklat på evigheter så man får se om man kommer hem med skrapsås och blåmärken. Men sådan otur hoppas jag inte att jag har!

 

Jag och syster ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0