3e april 2010

God morgon!


Vilket perfekt väder vi har denna påskhelg. UNDERBART! Man vill bara vara ute hela dagarna, nu äntligen går vi mot varmare tider och det är sååååååå härligt!



Tänkte börja med att berätta lite om gårdagen. Den började som sagt med en härlig långpromenad med pojkvän, Mexx och syster sen satte vi oss i parken i två timmar så att syster fick leka av sig, ja okej även jag ;) ha ha. Sen la jag mig på en bänk och solade den resterande tiden. Mysigt! Vi skulle på middag hos svärföräldrarna senare på kvällen då min pojkväns bror med familj även var där. Det blev tacos vilket var smarrigt. Påskharen hade även lämnat lite påskägg till barnen men även till oss vuxna. På tal om påskpresent, fick världens finaste presenter av mamma, så typiskt mig. ska fota det lite senare och visa.


Vi spenderade hela eftermiddagen och kvällen hos svärföräldrarna och det kommer vi även att göra denna dag :) Vi har fullspäckat schema :D mer om det senare..



De har nästan en likadan soffa som oss och jag är KÄR i färgen på deras :D
Här är även kvällens enkla och stilrena outfit, körde på helsvart!

Jag lyckas alltid vara oseriös på kort, men man måste skoja till det lite ;)

Mexx var självklart med, jag har klippt honom ;) he he. Kanske inte så jätte snyggt men det får hundfrissan fixa till sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0