23e april 2010

God morgon FREDAG


Himlen är klarblå och solen strålar. Gräsmattan börjar sakta men säkert återgå till sin gröna färg, snön är borta, städningen är klar för idag hemma, rökelser är tända och jag ska snart hoppa in i duschen. Morgonen börjar kanon. Har inga planer nu på morgonen, ska kanske lägga mig i solstolen och pressa lite och bara koppla av, njuta av att det är fredag och att vädret är kanon, skriva en inköpslista till vi åker och handlar i eftermiddag, Godis står självklart först. Har hållt mig HELA veckan så det är jag stolt över. Det tackar min kropp och mina tänder för ;) Idag blir det myspys för hela slanten.


Vad har ni för planer för denna underbara fredag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0