21 april 2010

God morgon!


Har varit full rulle på mig hela morgonen, har dansat tillsammans med damsugaren och moppen. Nu är det riktigt fint här hemma, bara lite småsaker kvar. Luktar även jättegott, har tänt massor med luktljus som luktar äppelpaj. Sugen jag blev på att göra en paj nu. Inte äppelpaj dock utan det ska vara hallonpaj, med massor av vaniljsås, yummi! Hallonpaj och saft ute i solen. Gud vad jag längtar till sommaren nu. Det dröjer nog innan den är här, speciellt i morse då det kom några snöflingor i typ fem minuter sen försvann det. Skumt väder, så idag ska jag inte röra mig utanför dörren. Bara ligga i soffan och glo på film. Har min träningsfria dag på onsdagar men imorgon är det dags igen. På tal om träning, kände på mina ben i natt av någon konstig anledning och dom har blivit fastare, det syns även på rumpan. Wihooo. Äntligen börjar det synas lite.Har tränat sedan i november med ett uppehåll på en månad i mars. Men nu är jag på g igen!



Ska göra lite lunch nu, avocado och äggsallad. Mumsigt! Även om man är "smal" så måste man ändå äta rätt för att kroppen ska må bra. Fett lagrar sig inte enbart på utsidan. Ät rätt och motionera, men man ska även kunna unna sig lite här i livet off course. Men med måtta! Jag äter bara godis och onyttigheter på helger nu för tiden. Sen på vardagar blir det mycket fet fisk såsom lax och tonfisk. Mycket ägg och quinoa med. Plus en massa med vatten för att ränsa både kropp och själ. Nu får ni inte tro att jag bantar, för det är precis tvärtom, jag gymmar för att få lite kött på kroppen, på rätt ställen, så att min krop ser lite mer propotionelig ut eller vad man säger. Jag äter mycket fast rätt mat och jag tränar. Orkar inte se ut som en spillevink längre utan jag vill se sund ut. Jag är på rätt väg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0