20e april 2010

God morgon tänkte jag skriva innan jag såg vad klockan var, he he! Hann inte göra ett inlägg tidigare då jag hade lite ärenden på morgonen och sedan var jag på gymmet som vanligt, måste ge mig lite creed, jag är grymt duktig att ens vara på gymmet, och när jag väl är där så kör jag på hårt, vill ha resultat till sommaren så nu gäller det att ligga på. Trodde inte detta om mig själv. STOLT! När jag satt där på träningscykeln satt jag och tänkte på mitt hår, hur långt det har blivit, det växer som ogräs och jag kommer aldrig mer att klippa av det kort eller färga det, nä nu ska jag göra allt för att få mitt hår att må toppen även om det är långt. Känns nästan som att jag har löshår, känns så overkligt på något sätt. Jag kan ha hög toffs och ändå når håret till brösten. wihooo!


Härligt väder ute men det blåser kallt, höll på att frysa ihjäl när jag cyklade till gymmet i morse, brrr! Och sedan var det någon på gymmet som nämnde att det skulle komma SNÖ i veckan, whaaaat???!?? Det hoppas jag verkligen INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0