19e april 2010

God morgon


Dagen började som vanligt med att jag cyklade till gymmet, hade ingen motivation alls då jag har varit skittrött och seg hela morgonen men jag tog mig i kragen och tvingade mig dit. Känns så himla skönt efteråt och kroppen mår bra. Har precis satt på lite ägg, blir massor med gurka och ägg till lunch, yummi!


Har suttit och lagat lite hål på mina leggins, har börjat tröttna på dom mer och mer. De skiljer sig as mycket i storlekarna, de går hål, man får häng fort. Bläää. Dags för mig att köpa lite vanliga jeans, men hittar aldrig några som passar min kropp. Funderar på att testa Ginas. De dyrare märkerna har jag hur många som helst och dom gillar jag inte... Vilka problem jag har!!! Haha!


Dags att kolla till äggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0