18e april 2010

Go kväll

Denna söndag har varit fylld av tankar som snurrat i huvudet, fick inte ner dom i skrivandet så det har därför inte blivit något bloggande förän nu. Har egentligen inget att berätta om denna dag då jag inte gjort någonting. Mest bara slappat. fixat och skrubbat ansiktet, haft ansiktsmask, färgat ögonbrynen som jag sedan upptäckte att jag färgade en aning utanför så nu är ena ögonbrynet dubbelt så tjockt! Typiskt!!!


Sen letade jag efter en speciell nesesär som tog mig några timmar, letade verkligen överallt och sedan när jag hade gett upp låg den helt plötsligt där jag redan hade kollat miljoner gånger, där jag från början trodde att den var. Läskigt!!!


Men det är väl tack vare tankarna som snurrat innanför pannbenet som jag har varit en aning förvirrad...



Hoppas att ni har haft en bra dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0