10e april 2010

God morgon

Idag mår jag lite bättre men vädret gör mig lite deppig, vill ha sol ju. Har precis städat klart lägenheten, har inte orkat göra det tidigare då jag har känt mig risig. Så nu är det tipp topp. Idag har vi inga direkta planer, vi ska snart iväg och handla lite rökelser och så, vill hitta lavender doft men det finns bara på indiska tror jag, bara där jag har hittat dom och dit orkar jag inte bege mig. Skulle vara ballt om det fanns i chokladdoft ;) då skulle jag köpa upp hela lagret garanterat. Är sugen på att åka till Ikea också, försöker flörta med älskling men det verkar inte gå :( buhu, vill köpa lite doftljus där m.m. Önskar att min kära pojkvän var lite mer villig när det kommer till att gå i affärer, fattar inte, det som är så roligt :D Killar är bra tråkiga ibland alltså ;) speciellt när det kommer till shopping och sånt. Ha ha!


Igår blev det mycket filmtittande för min del. En film jag köpte nyligen var College, riktigt rolig film, blev en hel del skratt. Kollade även på American hunting, en väldigt stark film och den är även verklighetsbaserad, en film jag starkt rekomenderar..



Kommentarer
Postat av: nathalie

fin header : )

2010-04-10 @ 15:28:03
URL: http://nathaliedavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0