gårdagen

Igår var vi på "bröllop" eller det var bröllopsfesten eftersom att brudparet gifte sig på Arlanda och drog utomlands direkt efter så vi firade det genom en fest några veckor senare. Massor av släkt och vänner var där och vi blev bjudna på god mat m.m. Av oss fick brudparet en expressomaskin i en skitsnygg design och till det fyra koppar och fat. Det hölls även tal och "live musik" utav en fiol, och en och en annan tår var nära att komma. Hur vackert som helst. Jag har faktiskt spelat fiol för x antal år sedan :)

 

Självklart en massa snack och skratt. Vi åkte även hem till min kusin Sarah för att kolla hennes lägenhet som hon har tillsammans med sin kille, och jag kan bara säga såhär, jag fick inredningstips, så himla mysigt och fint :)

 

Innan vi skulle dra skulle alla gästerna skriva i en bok till brudparet. Tack för en trevlig fest fina ni och jag är så glad för eran skull ♥ Jag är bättre på att uttrycka mina känslor i ord och eftersom att jag vet att ni läser min blogg så skriver jag några rader även här.

 

Två fina människor fann varandra

Kärleken uppstår

Två blir ETT

Ni är ett sådant vackert par som sprider en sådan positiv energi och lugn runt er

Ni lyser upp och ger hopp om evig kärlek


 

 

Massor med gott till middag :)


Kommentarer
Postat av: Karin och Fredrik

Tack snälla Nicole, vad fint Du skriver till oss! Vi blir jätteglada för det! Tack oxå för i Lördags och den underbara espressomaskinen. Det har redan blivit många koppar kaffe...många kramar karin och fredrik

2009-09-07 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0