Helgen i korthet

 

Helgens bravader i korthet

 

Fredag

Myskväll med vänner och älskling som slutade tidigt på morgonen.. Gillar att piffa upp det och göra det mysigt så det blev en lyckad kväll tycker jag. Är en sådan person som vill att man ska känna sig som hemma hos oss.

 

Lördag

Gick upp tidigt så det blev inte mycket sömn denna natt. Åkte med mamma och fyra ungar till stallet hela förmiddagen. Hur mysigt som helst. Barn är ju bara så otroligt mysiga och så, är glad över att jag har småsyskon  och att få uppleva deras uppväxt och hur de utvecklas. Deras ärlighet, skratt och tokigheter är ju det bästa :) Längtar verkligen till man får en egen unge, att få visa denne världen. Många säger att barn begränsar ens liv, men jag tycker precis tvärtom. Man får en till att upptäcka världen med och får mer otroliga minnen. Livet är vad man gör det till. Thats it!

Sedan var jag rätt slö hela kvällen, så jag ringde B som köpte massor med skräpmat till mig och sedan slappa de jag framför en film. Blev en tidig kväll..ZzzZzz

 

Söndag

Har firat mamma hela dagen ♥ Tog även med mig lillasyster och älskling på marknad där vi mötte upp resten av familjen. Var riktigt mysigt :)

 

Ja jag gillar OST ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0