Just nu

Har inte haft tid att blogga idag då jag har möblerat om och fixat här hemma, har hållit på sedan nio i morse och jag är fortfarande inte klar, men har tagit en liten paus nu för att kolla på Top Model. Har desutom hunnit laga middag, idag blir det lammfärsgratäng med kroatisk krydda och till det blir det en gurksallad. .

Jag har tagit bort massor med saker här hemma för att få det lite mer stilrent och inte så rörigt. Ska bli kul att se vad älskling säger när han kommer hem. Hoppas att han kommer snart, längtar som fan efter dig darling. Så kom hem nu.

Ush vet ni vad jag gjorde igår, jag tog saxen och klippte mina toppar, känns som att jag klippt bort halva håret, snyft. Men mina toppar behövdes klippas och hellre att jag gör det själv än att frissan klipper för mycket. Jag blir alltid lika missnöjd när jag kommer därifrån, tycker de alltid tar mer än vad man säger att man vill. Ska sätta i en hårinpackning snart för om jag ska behålla mitt långa hår måste jag sköta det bättre.

Älskling ringde nyss, han köper med sig marabou jordgubb till mig, finns ju inte så många kvar så man måste passa på. Tack

Nu är middagen klar, vi hörs sedan!

fråga: Vad ska ni äta till middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0