090910

Godmorgon!

Nu börjar det bli riktigt kallt. Skönt att ha öppna fönster när det är så frisk och sval luft ute. Tjejerna kommer hit om en stund så jag ska snart börja fixa lite här. Ska även laga pannkakor, yummi! Första gången jag gör det så vi får se hur dom blir, haha! Så illa kan det väl inte gå.

Sitter och kollar på Jerry Springer, programmet kan väl inte vara seriöst ? isåfall är det helt sjukt, de som gästar måste ju ha en skruv lös, sen på slutet när publiken får förnedra dom ännu mer, mobbing ju! Men det måste ju vara ett skämt ? för hur fan kan man förnedra sig själv så mycket. Stackars deras barn..


 

Nu ska jag damsuga här hemma och jag ska LÅTA SOM FAN. För våran granne "klacken" där uppe skiter i vad vi säger. Hon går med sina förbannade klackar ändå, vi har personligen sagt till henne, men efter en vecka då hon fortfarande inte slutade så pratade vi med värden och han skulle gå och säga till henne, men hon verkar inte fatta så nu är sista utvägen HÄMND. Jag ska låta så mycket, ska t.o.m sätta på mig klackar och klampa runt här hemma, spela hög musik m.m. så att hon FATTAR hur mycket det hörs. Jag blir GALEN......... Hämnden är LJUV ;) KRIIIIIIIIIIIG...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahah skulle kunna hjälpa till om jag var där haha ;)

2009-09-10 @ 09:37:25
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0