090916

Godmorgon!


Har precis tryckt i mig frukost,
äter det jag alltid äter, All bran med mörk choklad och fil. Chokladbitarna är självklart godast.. Ska snart föna håret och fixa mig lite, ska iväg med mamma om en liten stund. Blir lite shopping m.m.


På tal om shopping, vi kommer att bli tvunga att köpa en ny tvättmaskin. Pumpen är trasig och det kostar tydligen jätte mycket att få hit en reparatör. Det är inte värt det, så jag ska passa på att kika på en idag.. Typiskt! Jag såg att det fanns billiga paketpris då man får både en tvättmaskin och en torktumlare. Det skulle vara perfekt..


Ikväll ska älskling och jag iväg och handla inför middagen på fredag. Blir en hel del mat. Sen blir det även storstädning hemma. Har fullt upp imorgon så jag får göra det ikväll och även på fredag förmiddag.


Nu måste jag fixa mig!

Hörs senare :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0