tack

Åhhh ni är ju bara för söta allihopp. Har inte kunnat hålla mig ifrån era kommentarer och dom har varit jätte gulliga <3 det betyder verkligen jätte mycket. Ska svara på dom när som helst.

Är skitnervös för morgondagen men en "glad" sak är att jag FÅR ha datorn med mig vilket känns jätte skönt. Så jag ska ta med mig en hel bunt med filmer. Tror inte att de har trådlöst internet där ? men men. Mitt mobila bredband var ju trasigt och de fixade aldrig det så vi sa upp det. Idioter. Så det är lite tråkigt. Men blir förhoppningsvis inte långvarig där så :)

Fick veta när jag ska till sjukan imorgon, får iaf sovmorgon så det är skönt. Förra gången fick vi vara där runt sju på morgonen. Så man var rätt så seg.

Har precis tryckt i mig en tacotallrik så jag är proppmätt. Ska även försöka få i mig lite glass. Får ju inte äta på bra länge sedan så man måste passa på..

Måste packa nu men skriver fler inlägg om en stund




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0