sugen på choklad

Sitter och väntar på att älskling ska komma hem, han sitter i bilkö i stan så det lär dröja ett tag till, suck! Får ta igen tiden när han väl kommer hem. Bara mysa och ro om varandra hela kvällen. Funderar på om vi ska hyra lite filmer till ikväll, hoppas att det finns någon bra.

 

Vi ska även iväg och handla. Jag är lite ledsen över att de har slutat med marabou jordgubb, min favorit ju. Hur god som helst, håller tummen för att den kommer tillbaka igen. Hur kan de göra så :(Hmm undra vad jag ska köpa för godis ikväll, svårt val, haha! Chooooklad blir det, i massor. Och nej man får inte finnar av choklad, jag är ett bevis på det, jag äter det var och varannan dag och min hy är perfekt. Kanske bara har haft tur?


Osminkad bild


Kommentarer
Postat av: Mikaela

fina syster <3

2009-09-04 @ 18:35:06
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0