Nästan flintis

Ush jag trodde att jag skulle bli flintis efter att jag duschade nyss och skulle försöka borsta håret. Har haft en speciell lösning i håret och fyfan vilka tovar. Det gick inte att borsta, det kom bara fler och fler tovar. Som tur är sitter håret kvar, haha!

Nu är mjukiskläderna på och jag tänkte kolla på en film snart, blir nog twilight, älskar den filmen, snart kommer New Moon på bio :D Kan det bli bättre!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Skitväder i Stockholm, det skulle ju vara soligt idag ju :( Men i helgen har det varit fint iaf, hoppas att nästa blir lika fin.

åhhhhhhhhhhhh vad jag är hungrig :( stackars mig!! varför blir man EXTRA hungrig när man inte får äta, jag mår skit illa för att jag är hungrig. Suck!

Det bli 1 inlägg till innan jag ska till sjukhuset.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

du får äta mkt istället när det blivit bättre. ät en geisha då ;)<3

2009-09-21 @ 10:24:04
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0