Kissie

Sitte och kollar på The Voice där Alexandra "Kissie" Nilsson gästar och jag måste bara skriva att jag dömer människor rätt fort, men hur fan kan man döma en människa som man inte ens känner ? Nej skärpning skärpning. Man kan inte säga att man känner en person genom en blogg, jag skriver inte ut allt i min blogg. Folk vet inte vem jag är utanför bloggen.

Jag har dömt Kissie och tycker hon är en fjortis m.m. men hur fan kan jag veta det. Det är ju inte personen i sig jag dömer utan bloggen. För jag känner inte henne, jag vet inte hur hon är IRL..

Nä man ska vara försiktig med att döma människor.. Speciellt dom man inte känner..








Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

nej de e rätt, man kan bara bedömma hennes beteende i bloggen, men ibland undrar man hur hon kan vilja framställa sig som hon gör även om hon inte är sån irl

Kram :)

2009-09-18 @ 10:01:44
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0