Just nu

Phuu, håller på att röja i gaderoberna och rensar bort massor med skit. Man blir lite förvånad när man hittar saker som man inte trodde att man hade. Ska snart ta mig in i förrådet och hämta lite hyllor och skit. Ska måla lite möbler också, så jag har lite att göra idag.

Just nu ser hallen ut som ett bombnedslag, shit vad mycket saker man har gömda alltså, fattar inte hur allt fått plats.. Gillar inte att ha mycket saker runt om mig. Få saker är snyggast.. Fast det gäller förstårs inte kläder+skor och väskor. På tal om skor, måste köpa nya, har inte många alls.. Suck! Vilka problem man har..


Nu måste jag fortsätta innan älskling kommer hem så att han inte får en chock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0