090925

Godmorgon!

Har varit vaken ett bra tag men legat och slappat i soffan framför Gossip Girl. Älskar allt som har med den serien att göra. Deras kläder och hår är ju bara för underbart, Vanessas hår är ju bara to die for. Så himla fint, blir lite sugen på att färga håret svart igen när jag ser det men samtidigt är jag för blek för att passa i svart. Nä jag ska låta min riktiga hårfärg komma fram (mellanblond) det är den jag passar bäst i. Jag måste minst ha lagt ner 20.000 på att färga håret och aldrig bli nöjd.

Naturligast är vackrast!

Fredag idag, känns skönt att vakna upp i sin egen säng. Idag ska jag fixa lite hemma och så. Det blir att ta det lugnt i helgen. Glo på massor med film och äta godis och bara mysa! Ni kan ju rekomendera lite filmer :) idag är det desutom LÖNING :D Mooooney...Men ska spara till Thailand, inte långt kvar nu :D :D The best trip EVER!

Jessica är ju så vacker, perfekt!




Kommentarer
Postat av: Johanna

hej på dig hur är det med dig?

2009-09-25 @ 13:23:37
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0