På sjukhuset

Hej mina underbara läsare och familj!

Jag lyckades att komma in på ett trådlöst internet här, vilken tur va. Då kan jag uppdatera om läget här på sjukhuset. Jag opererades igår och vaknade upp som ett skakande asplöv från narkosen, har aldrig skakat så mycket i mitt liv. Men sen kom leendet, låg och smilade och var skitglad över att jag kunde ligga ner och andas genom NÄSAN. Det har jag inte kunnat på två år så det var verkligen en befrielse.. Men jag tänkte ta allt från början.

Vi åkte in igår på förmiddagen och 30 minuter senare så låg jag på operationsbordet, allt gick så snabbt vilket var skönt då jag inte mådde bra och var nervös. Delvis var jag rädd över att jag skulle må så dåligt som jag gjorde för två år sedan och delvis för narkosen. När jag skulle lägga mig på operationsbordet gick allt väldigt snabbt. Jag babblade på som aldrig förr. Kommer inte ens ihåg vad jag sa. En sak jag lovade mig själv att jag skulle säga var att jag älskar dig till min pojkvän. Sen babblade jag om att jag kommer inte att somna och att det tog skit lång tid. Haha! blev yr i huvudet och sen somnade jag. Man kommer inte ihåg så mycket av när man vaknade. Men efter att man återfått medvetandet så var jag glad. Glad för att det var över, glad över att ha fått vakna. Glad över att få se sin familj igen. JAG KLARADE DET. Men det var inge kul innan, jag har lovat mig själv nu att ALDRIG mer utsätta mig för det här om det inte handlar om liv och död.

Tre timmar efter att jag vaknat och så var jag uppe på rummet. Fick fönsterplats vilket är skönt. Fick hela rummet för mig själv igår men idag kom det en person till.

Jag har förtfarande ingen stor matlust eftersom att det gör ont i halsen, men jag kämpar på. Tog en dusch nyss och är uppe och går.. Beräknad hemgång är imorgon så det känns jätte skönt, gillar inte sjukhus så..

Nu ska jag kolla lite på film och äta nyponsoppa!! Hoppas att allt är bra med er ?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åhh vilken lättnad att höra att det gick bra<3



saknar dig så himla mycket, hoppas du mår bra nu efter operationen<3



älskar dig så himla mycket ska du veta



/din erla<3

2009-09-22 @ 10:51:27
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Vad skönt att det har gått bra!:) <3



/E

2009-09-22 @ 13:13:49
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad skönt att det gick bra :)

2009-09-22 @ 17:14:10
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0