090920

Godmorgon!

Idag mår jag inge vidare, har sovit as dåligt så jag är dödstrött, gick upp tidigt för att jag ska kunna gå och lägga mig tidigt ikväll. För imorgon ska jag opereras :( Im scared. Mår så illa. Jag vill inte.. Jag skiter i smärtan men att sövas, det är det som är det läskiga.

Idag ska jag först vara barnvakt. Ska även ha Mexx så vi går en långpromenad i det härliga vädret, vet den perfekta rundan som tar ca 2 timmar så det ska bli härligt. Måste passa på.

Efter jag varit barnvakt kommer älskling och hämtar mig så ska vi iväg och köpa tvättmaskin och lite andra saker. Ska även köpa lite saker till imorgon. Ikväll ska jag ringa avdelningen och se vilken tid jag ska vara där och även fråga om man kan ha laptopen med sig, isåfall ska jag ta med mig en hel hög med filmer. Så jag inte blir uttråkad där, vet ju inte hur länge jag måste stanna kvar så..

Nu ska jag äta frukost och fixa mig. Vi hörs sedan!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till Nicole, jag ska tänka på dig!

Och som svar på laptop frågan, ja man får ha med sig den :) Men fråga för säkerhets skull!



Det kommer gå bra, tänk om någon dag är det över!

Stor kram!

2009-09-20 @ 10:12:25
URL: http://idaho.devote.se
Postat av: freja

mysigt att gå runt m uggs, är det inte lite varmt oxå?

2009-09-20 @ 11:45:51
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Louise

Ska du opereras!?:O Får man fråga varför?

2009-09-20 @ 17:20:48
URL: http://loouiseruunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0